• (Android/iOS) Defense Zone 3 HD koder mange alle

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Defense Zone 3 HD ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Defense Zone 3 HD IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ koder mange alle ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Defense Zone 3 HD 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    jeg ble lei veldig tidlig, men det var morsomt

    spillet er veldig vanskelig å fullføre... hvis ikke kan du låse opp neste nivå..selv jeg spilte med det enkle alternativet

    Så langt så bra. Jeg liker gameplayet, siden det minner om de gamle flash Tower Defence-spillene jeg pleide å spille (tilbake da flash fortsatt var en ting). Lyddesign er flott, litt forenklet. Har ikke akkurat truffet noen fantastisk 3D-grafikk, men de lagdelte grafikkene er rene og diskré, og gir spillet et troverdig luftbilde.

    spillet er fint, men den totale lengden på hvert spill er for lang. monstrene er allerede for sterke...

    super

    det er ok, men bølgene er for lange forkorte bølgene for å gråte høyt eller gi oss en 4x hastighetsknapp. Jeg slettet spillet etter den første etappen det tok meg 40 minutter bare for etappe 1, så hvor lang tid ville etappe 2/3/4 osv. være og tape på slutten etter alt den investerte tiden suger ikke misforstå det er et kult spill og liker det alltid fra forsvarssone 1 og 2, men dere over gjorde det med tiden for hver etappe hmmm jeg skal Last ned på nytt etter et par oppdateringer, så vil ikke stadier dras

    Trenger en veiledning om hvordan våpnene fungerer. Også spillet stopper tilfeldig på meg, og den eneste måten å komme seg ut på er å laste, starte nivået på nytt eller avslutte nivået.

    Veldig fint spill. Jeg har ikke spilt et av disse spillene på en stund, men nivå 4 ble alvorlig skadet!! Likte utfordringen. Men jeg hadde lagt merke til noen problemer, mange av mine "omlastings"-våpen (våpen som har en merkbar omlastingstid) hadde problemer med å låse seg til et mål. Howetzsr fortsatte å se seg rundt som om den ikke hadde noen anelse om hvor han skulle skyte lol. Det var ganske morsomt å se, men det kostet meg nesten å tape. Så det var veldig frustrerende. Som å bare låse seg til hva som helst og skyte det! Uansett veldig fint spill bortsett fra noen mindre problemer som å bytte ut våpen. Liker fortsatt veldig godt å spille det, siden jeg ikke har spilt med et av disse spillene på lenge, men jeg er glad for at dette var det første jeg tok. Fortsett med det gode arbeidet Artem!!

    Morsomt i begynnelsen, men kjedelig.

    Jeg har ombestemt meg. Noen få nivåer viser deg sjefen når du starter. For en patetisk "betal for å vinne"-taktikk. Selv når du kjøper fullversjonen

    Billig Tower Defense-spill rettet spesielt for å være umulig å fullføre uten å kjøpe mye gull. Ikke last ned hvis du er ute etter et ganske balansert spill. Mikrotransaksjoner bør komplimentere et spill. Ikke være et krav.

    Spillet er interessant, men nivå 16 og utover er for vanskelig selv i enkel modus. Det er rett og slett umulig å fjerne dem uten å betale mer penger. Jeg er veldig skuffet over denne strategien for å tjene penger. Dette fjerner moroa fra spillet og viser seg å være en frustrerende opplevelse. Utviklerne må løse dette problemet umiddelbart. De ser ut til å ha glemt spillet. Den siste oppdateringen var i august 2018. En stjernevurdering.

    spillet kan være bra, men overbruk av annonser ødelegger det... avinstallert

    Blockman Go アーケード hdp

    hvorfor trenger jeg tilgang til bildene mine

    Nivåene er for lange, vennligst kort ned tiden.

    Veldig gøy å spille mens man kjører bil.

    Defense Zone 3 HD Стратегії dur

    Henger alltid, må starte om igjen og igjen. Kast bort tid og energi. Ellers blir det et interessant spill.

    Defense Zone 3 HD Strateške igre vibs

    Flott spill på standard telefon, men det er ikke kompatibelt med Samsung Z Fold 2. Skjermradio kaster av kontrollstedene, noe som gjør det umulig å starte den første bølgen. Forhåpentligvis fikser de seg siden det ellers er et flott spill.

    Ser morsomt ut, men du kan ikke se hvor du legger akkurat tårnene dine siden de er rett under fingrene dine. Hvis de var like over det ville vært flott

    jeg elsker artem kotovs Defence Zone-spill, noen ganger ønsket jeg at de gamle kartene skulle oppgraderes til det nye utseendet og våpnene, men DZ3 ... er bokstavelig talt umulig å spille selv i Easy-modus, seriøst, jeg tror at nivå 16 er gjennomførbart nå. i det hele tatt... håper du kan fikse dette... i tillegg til det... flott spill

    Veldig bra spill. Kort, men søtt. Jobber fortsatt med å drepe sjefen. Flere nivåer takk..

    kan starte med en opplæring, men ikke så ille, spesielt sammenlignet med andre forsvarsstrategispill er det ganske bra og veldig interaktivt

    Fint spill, men kan redusere pengene til forsvarsgreiene

    Veldig bra spill. Betal for å vinne, derimot. Blir umulig allerede på nivå 3, selv i enkel modus. Ikke anbefalt.

    WOW... Utrolig avfyrt kraft, veldig utfordrende, for en utrolig forsvarssone. Jeg har så lyst på det!! Takk for det flotte spillet.

    Med mindre du vil spille på enkelt, er dette veldig vanskelig selv fra nivå 3. Edit: Det er bare fantastisk vanskelig videre på alle settinger. det er flott at annonsene ikke er påtrengende, men ser ut til at de tjener penger på å selge juksekoder – det er greit bortsett fra at de også måtte gjøre det så vanskelig at du må jukse bare for å komme videre.

    Flott lyd og grafikk

    virkelig godt laget. altfor hardt. satt opp for å få deg til å bruke ekte penger på å komme forbi nivåene

    Som andre har sagt, er vanskeligheten overkill. Lett vanskelighetsgrad skal være ... vel, lett. Det er ikke skjønt, lett vanskelighet er vanskelig, for vanskelig. Jeg liker utfordringen, men dette er latterlig og bør virkelig tas opp av utvikleren basert på hvor mange anmeldelser som noterer dette.

    Defense Zone 3 HD 策略 far

    Defense Zone 3 HD Strategické mtpe

    Et av tidenes beste tårnforsvarsspill. Spillet blir raskt vanskelig sammenlignet med noen første utgaver av spillet ... men det er gode hjelpemidler og autolagringer for å komme deg gjennom. Grafikk, spilling og lyd er fantastisk på min S7, S10+ og Tab S3. Slipp flere spill!

    Mannen den siste etappen var en morder. Elsket det

    Det beste tårndefen jeg spilte

    FYI, jeg har akkurat begynt å spille. Jeg vil oppdatere anmeldelse en jeg får til de høyere nivåene. Jeg har ikke noe imot å betale litt for et godt, rettferdig spill. Dette spillet er helt fantastisk, det koster ingenting å vinne. Jeg liker virkelig dette spillet. HATTEN AV FOR UTVIKLERNE. De fleste spill er bygget på GRÅDIGHET, betal for å spille, betal for å vinne. DETTE ER IKKE ETT AV DISSE SPILLENE. Igjen har jeg ikke noe imot å betale litt ettersom UTVIKLERNE fortjener noe for arbeidet sitt. Jeg vil sjekke ut andre spill av denne utvikleren

    god grafikk, lyd og spilling. eneste klage er noen ganger kan ikke se lavt nivå tårn i trærne.

    Virkelig morsomt spill. Det er vanskelig, men ikke umulig (kanskje de siste nivåene i untra hard modus - men du har hatt mange timer og timer med spill før det.). Ønsker litt mer variasjon i nivåer, d.v.s. En som er luftfokusert osv. som startaegy kan være lik til tider. Men alt i alt, mye moro og fortsatt å spille.

    Jeg elsket dette spillet, men når jeg når nivå 10, fortsetter det å krasje uansett hvilken enhet jeg spiller det på. Så frustrerende! Dessuten er robotene på slutten av bølgen umulige å slå. Jeg oppdaterte nesten alle salongene, men robotene soldat på uansett hvor mange våpen jeg kaster på dem


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :